Εξώδικο σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας έστειλε ο Μάκης Ψωμιάδης, ζητώντας την παύση προβολής της διαφήμισης στην οποία ο πρωταγωνιστής υποδύεται τον πρόεδρο ποδοσφαιρικής ομάδας που βρίσκεται στη φυλακή και λέει την αμίμητη φράση «αγαπούλα, την… κουκούλα». Ο Ψωμιάδης, απο τα Σκόπια, απαιτεί να σταματήσει η μετάδοση της διαφήμισης, ενώ επιφυλάσσεται των νομίμων δικαιωμάτων του για αποζημίωση «λόγω ηθικής βλάβης, λόγω προσβολής της προσωπικότητάς μου, καθώς και για απόδοση του κέρδους που αποκομίσατε χρησιμοποιώντας στοιχεία της προσωπικότητάς μου».
Μάλιστα, στο εξώδικο που απέστειλε, ο Μάκης Ψωμιάδης επικαλείται την συνέντευξη του ηθοποιού Τάκη Σπυριδάκη -και πρωταγωνιστή στη διαφήμιση- στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο», αναφέροντας:
«Είναι προφανές ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον ‘’Πρόεδρο’’ υποδύεται εμένα. Η όλη διαφημιστική καμπάνια Σας στηρίζεται μάλιστα σε ατάκες που έχουν ταυτιστεί με εμένα, όπως η λέξη ‘’αγαπούλα’’ αλλά και άλλες, οι οποίες ταυτίζονται από το κοινό και συνδέονται συνειρμικά και άμεσα με την προσωπικότητά μου».
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το εξώδικο προς την εταιρεία τηλεπικοινωνιών «Με παρουσιάζει ως ένοχο εγκληματικών πράξεων, που αναζητεί «παραθυράκια» για να γλιτώσει.
Με παρουσιάζει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου και να ανταλλάσσω μηνύματα δια αγγελιαφόρου με τον συνήγορό μου αναζητώντας τρόπους να αποφύγω την ποινική καταδίκη μου, δίνοντας εντολή στον συνήγορό μου να βρει «παραθυράκι» στο νόμο…»
Μιλώντας στο www.koutipandoras.gr o κ. Ιωάννης Μοροζίνης δικηγόρος του Μάκη Ψωμιάδη τόνισε ότι δεν υπάρχει καμιά διάθεση από την πλευρά του Μάκη Ψωμιάδη να πάρει δημοσιότητα το θέμα του εξωδίκου, εξηγώντας ότι η εταιρεία θέλησε να δημοσιοποιήσει το εξώδικο με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση του. Ο κ. Μοροζίνης επίσης ανέφερε ότι «ο Μάκης Ψωμιάδης δεν ενοχλείτε από την σάτιρα ενοχλείτε όμως από την εμπορική εκμετάλλευση της σάτιρας στο πρόσωπο του».
Νομικοί κύκλοι θεωρούν ότι αυτή η κίνηση αποτελεί μορφή πίεσης από τον Μάκη Ψωμιαδη, αφού η ταυτοπροσωπία για την οποία γίνεται λόγος, δεν μπορεί να αποδειχθεί και να στηριχθεί σε σχόλια χρηστών στο youtube κάτω από την εν λόγο διαφήμιση, για τα οποία ούτε η εταιρεία τηλεπικοινωνιών αλλά ούτε και η διαφημιστική δεν μπορούν να έχουν έλεγχο και ευθύνη για αυτά.