14 C
Aigio
Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, 2025
HomeΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣΑιγιάλειαΤουριστικής Ανάπτυξης για την Αιγιάλειας

Τουριστικής Ανάπτυξης για την Αιγιάλειας

aigio apo psilaΟι εκπρόσωποι της Εταιρείας MTC GROUP ήταν καλεσμένοι, χθες, από την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αιγιάλειας.
Η εταιρία αυτή εξειδικεύεται στο Τουριστικό Marketing με σκοπό την στοχευμένη Επικοινωνία για την Προβολή και Προώθηση Τουριστικών Προορισμών, και των ιδιαιτεροτήτων της Αιγιάλειας.

Στα πλαίσια της παρουσίασης της Τουριστικής Στρατηγικής με αναπτυξιακό χαρακτήρα, παρουσία του Δημάρχου Αιγιάλειας Θανάση Παναγόπουλου και του Αντιδημάρχου Ανάπτυξης Βασίλη Χριστόπουλου, εκτέθηκαν στόχοι που αποσκοπούν στο να προβληθούν τα πλεονεκτήματα της περιοχής μας. Είτε αυτά προέρχονται από το Φυσικό κάλλος και τις μορφολογικές γεωγραφικές της ιδιαιτερότητες είτε από τα πλεονεκτήματα της αγροτικής και κτηνοτροφικής μας ταυτότητας, η οποία μπορεί να αποτελέσει βάση για τον ανερχόμενο «Βιωματικό Τουρισμό».

Οι παρευρισκόμενοι έδωσαν σημασία στην ανάγκη καθορισμού της «ταυτότητας» της Αιγιάλειας, η οποία θα επιτρέψει την άμεση αναγνωρισημότητα της περιοχής σε ομάδες ατόμων που θέλουν να την επισκεφτούν από την Ελλάδα η και το Εξωτερικό, συστήνοντας ένα δημιουργικό εργαλείο που θα επιτρέψει εύκολα να την γνωρίζουμε δηλαδή«όταν λέμε Αιγιάλεια, ποία σκέψη έρχεται στο μυαλό κάποιου».

Ήταν κοινώς αποδεκτό από τους παρευρισκομένους ότι είναι ανάγκη για εύρεσγ ταυτότητας, σλόγαν και λογότυπου!
ο κος Μακράκης, εκπρόσωπος της MTC GROUP εξήγησε «Θέλουμε να συνεργαστούμε με όλους του τοπικούς Φορείς και Συλλόγους, γιατί η προσπάθεια θα είναι κοινή»,.

Επίσης οι ομιλητές προσδιόρισαν ότι η εισηγήτρια Εταιρεία διαθέτει τα τεχνικά εργαλεία τα οποία μπορούμε να αξιοποιήσουμε, με βάση την δική σας γνώση του τόπου.

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η περιοχή μας, εκτός των φυσικών και Ιστορικών της πλεονεκτημάτων, βρίσκεται σε κομβικό σημείο, διότι θα εξυπηρετείται σύντομα, άμεσα, από τον Προαστιακό καθώς και ακτοπλοϊκά από την Πάτρα, και αεροπορικώς από την Ανδραβίδα. «Από ‘δω περνάει πολύς κόσμος, πρέπει να του δώσουμε την όρεξη να σταματήσει και να γνωρίσει τον τόπο» υποστήριξαν οι εισηγητές, προτείνοντας πολλές νέες μεθόδους, όπως τα φιλικά προς το Περιβάλλον e-books για να μην καταναλώνουμε χαρτί για την τουριστική προβολή, ή ακόμα την παγκόσμια τάση των νέων «pro-sumers» (producer+consumer) όπου ο παραγωγός έρχεται κοντά με τον καταναλωτή μέσῳ του Βιωματικού Τουρισμού, αλλά και το «glumping» το οποίο δημιουργήθηκε από το Glamorus Camping και επιτρέπει την προσέλευση ενός νέου είδους Τουριστών που αποζητούν αυθεντικότητα αλλά και ταυτόχρονα άνεση.

Συνοψίζοντας την σπουδαιότητα των νέων τεχνικών Μάρκετινγκ στον τομέα του Τουρισμού, ο εκπρόσωπος των Συμβούλων αποφάνθηκε : «Αναζητούμε συχνά χίμαιρες, ενώ έχουμε μπροστά μας την λύση». Ως λύση πρότεινε, συνεπώς, την αυτό-οργάνωση και την δημιουργία «πακέτων» από τους ντόπιους φορείς και παραγωγούς, επιχειρηματίες και καλλιεργητές.

ο κ. Στράτος Βαρδάκης ως πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης, διατύπωσε κάποιες ερωτήσεις, σχετικά με το κόστος μιας τέτοιας συνεργασίας μεταξύ Δήμου και Τουριστικών Συμβούλων, πάντα με το –λανθάνον– ερώτημα: αυτό της επιλογής εξωτερικών συμβουλευτικών παρενθετικών ή της ενδογενούς αξιοποίησης των ντόπιων νέων δημιουργικών μυαλών, και των αιγιαλέων με προσωπικότητα και αγάπη για τον τόπο, καθώς και αυτό της ένταξης μιας τυχόν Συμβουλευτικής σύμπραξης στον τομέα του Τουρισμού, στον Προϋπολογισμό του 2016 ή με κατεπείγον χαρακτηρισμό, σε αυτόν που υπολείπεται το 2015;

Most Popular