Ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα είναι το οδικό δίκτυο λόγω των πολλών βροχοπτώσεων που είχαμε φέτος, και για τον λόγο ότι περνάνε μεγάλα φορτηγά για την κατασκευή της νέας εθνικής οδού βλέπουμε ότι πολλές λακκούβες έχουν δημιουργηθεί και οι πολιτεία δεν κάνει τίποτα για την αποκατάσταση τους.Όλοι ξέρουμε πως είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα αυτό, είναι πολύ επικίνδυνο για ένα μηχανάκι να πέσει μέσα σε μια λακκούβα και μπορεί να προκληθεί κάποιο ατύχημα. Κάτι ακόμα που θα πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι κανείς δεν ενδιαφέρετε για την παλαιά εθνική οδό και από εκεί παίρνει το φόρτος εργασίας για της εταιρίες κατασκευής του έργου της ολυμπίας οδό, την έχουνε παρατήσει σε αυτό το χάλι που βλέπουμε σήμερα και για να πάει κάποιος μέχρι την Πάτρα από τον παλιό δρόμο, πρέπει να κάνει τον σταυρό του( να μου επιτραπεί αυτή η λέξη), γιατί τα τελευταία χρόνια έχουμε δει πάρα πολλά τροχαία να γίνονται και στους δυο δρόμος.
Αφήσαμε την νέα εθνική οδό για το κλείσιμο του ρεπορτάζ μας γιατί είναι ένα μεγάλο ζήτημα το οποίο δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει διότι βλέπουμε εδώ και αρκετά χρόνια τα γνωστά σε όλους μας κολονάκια τα οποία εμποδίζουν σε πολλά σημεία έναν οδηγό, όπου δεν γνωρίζει καλά τον δρόμο και μπορούν πολλές φορές να θεωρηθούν επικίνδυνα για κάποιο μεγάλο ατύχημα, για τον λόγο ότι η εταιρία όπου έχει αναλάβει το έργο αλλάζει συνέχεια τον δρόμο και δεν αλλάζει μόνο τα σημεία κατασκευής αλλά και το πότε θα τελείωση το έργο όπου με τελευταία δημοσιεύματα να κάνουν λόγο για παράταση του έργου μέχρι το 2017και δεν είναι μόνο η Ολυμπία οδό αλλά και η άλλες 3 οδική άξονες
Τα αιτήματα παράτασης ήδη ξεκίνησαν να κατατίθενται και λογικά θα ακολουθήσουν τα νέα αιτήματα αποζημίωσης από τις τέσσερις κοινοπραξίες, καθώς το σύνολο των καθυστερήσεων αποδίδεται στο Δημόσιο. Οι καθυστερήσεις στις πληρωμές, πάντως, έχουν προκαλέσει νευρικότητα στους παραχωρησιούχους, που ασκούν πίεση στο Δημόσιο, υποστηρίζοντας ότι ενδέχεται να υπάρξει νέα στάση στη δανειοδότηση των έργων από τις τράπεζες.
Την αρχή έκαναν η Νέα Οδός και η Ολυμπία Οδός αφού σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας οι δύο παραχωρησιούχοι (που κατασκευάζουν τις εθνικές οδούς Κορίνθου – Πατρών και Αντιρρίου – Ιωαννίνων αντίστοιχα) ζήτησαν προ ημερών και επισήμως παράταση ενός έτους στα χρονοδιαγράμματα παράδοσης των δύο έργων. Ακολούθησε η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί) η οποία κατέθεσε αίτημα παράτασης ενός έτους με σκοπό να δώσει το έργο στην κυκλοφορία τον Οκτώβριο του 2016.
Άμεσα αναμένεται να κατατεθεί ανάλογο αίτημα και από την Κεντρική Οδό (κατασκευάζει τον Ε65), παρότι το έργο έδειχνε μέχρι πολύ πρόσφατα να είναι το μόνο που είχε σοβαρές πιθανότητες να παραδοθεί στα τέλη του 2015.