Αναρτήθηκε στη “Διαύγεια” η απόφαση του δημάρχου Αιγιαλείας κ. Θανάση Παναγόπουλου για τις νέες αντιδημαρχίες του Δήμου Αιγιαλείας, όπως και οι αρμοδιότητές τους.
Φιλιππάτος Δημήτριος-Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Αξιοποίησης Δημόσιας και Δημοτικής Περιουσίας
Ψυχράμη Βασιλική-Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Τεχνικών Έργων και Παιδείας
Παπαγιαννακόπουλος Περικλής-Αντιδήμαρχος Οικονομικών
Χριστόπουλος Γ. Βασίλειος-Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας, Προγραμματισμού, Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας
Γιοβάς Γεώργιος-Αντιδήμαρχος Ανατολικής Αιγιάλειας
Κυριακόπουλος Μιχάλης-Αντιδήμαρχος Δυτικής Αιγιάλειας
Αναλυτικά, οι αρμοδιότητες όπως αναφέρονται στην απόφαση δημάρχου είναι οι εξής:
Φιλιππάτος Δημήτριος-Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Αξιοποίησης Δημόσιας και Δημοτικής Περιουσίας, αναλαμβάνει:
1. Την διαχείριση θεμάτων καθημερινότητας και εξυπηρέτησης του Δημότη.
2. Την διεκπεραίωση – ιεράρχηση – προώθηση – εισήγηση – παρακολούθηση αιτημάτων Δημοτών.
3. Την λειτουργία της Δημοτικής Ενότητας Αιγίου, σε συνεργασία με τους Προέδρους – Εκπροσώπους των Δημοτικών – Τοπικών Κοινοτήτων αυτής.
4. Την επεξεργασία – εισήγηση θεμάτων Δημοτικών & Τοπικών Κοινοτήτων.
5. Την συνεργασία με Δημόσιο και φορείς και την υπογραφή εγγράφων επί θεμάτων Εθνικών οδικών αξόνων.
6. Την ευθύνη δημοσίευσης όλων των διακηρύξεων του Δήμου.
7. Την ευθύνη διαχείρισης του εξοπλισμού των υπηρεσιών του Δήμου.
8. Την αξιοποίηση – διαχείριση της Δημόσιας και Δημοτικής περιουσίας και την εποπτεία των κληροδοτημάτων.
9. Την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση κωλύματος τόσο του κ. Δημάρχου όσο και του Αντιδημάρχου κ. Βασιλείου Χριστόπουλου.
10. Την υπογραφή εγγράφων γραφείου Μητρώου Αρρένων, Δημοτολογίου, εκλογικών και στρατολογικών πινάκων. Οι παραπάνω αρμοδιότητες θα ασκούνται σε συνεργασία με τους αντίστοιχους γεωγραφικούς Αντιδημάρχους στην περιοχή ευθύνης τους. Επίσης εξουσιοδοτείται για την υπογραφή όλων των εγγράφων που εκδίδονται και είναι αρμοδιότητας των αντίστοιχων Τμημάτων του Δήμου Αιγιαλείας, εκτός των Δημοτικών Ενοτήτων που έχουν τοπικό Αντιδήμαρχο.
Ψυχράμη Βασιλική-Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Τεχνικών Έργων και Παιδείας, αναλαμβάνει:
1. Το σχεδιασμό, κατασκευή, συντήρηση υποδομών όπως έργων οδοποιίας και συστημάτων άρδευσης.
2. Την κατασκευή και συντήρηση χώρων υγρών καυσίμων.
3. Την ευθύνη εκτέλεσης όλων των έργων και εργασιών του Δήμου.
6. Την ευθύνη της οργάνωσης – προγραμματισμού και έγκρισης κίνησης όλου του τροχαίου υλικού του Δήμου.
7. Τον εξηλεκτρισμό, την επέκταση ηλεκτρικών δικτύων και γενικότερα δικτύων ενέργειας, εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου, για κοινωφελείς σκοπούς, καθώς και για την τόνωση της ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας.
8. Την μέριμνα για τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού, από τους ιδιοκτήτες, νομείς, και επικαρπωτές, των οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται εντός πόλεων, κωμοπόλεων και οικισμών και σε απόσταση μέχρι 100 μέτρων από τα όριά τους, καθώς και η υποχρέωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού από τους δήμους, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων.
9. Την οργάνωση και λειτουργία Δημοτικών κοιμητηρίων.
10.Τον εκτέλεση – επίβλεψη έργων πρασίνου και συντήρησης καλλωπιστικών χώρων πρασίνου.
11.Την Παιδεία (Α΄θμιας και Β΄θμιας εκπαίδευσης), τον συντονισμό και επίβλεψη του προγράμματος «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», καθώς και για τα Ν.Π.Δ.Δ. «Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Δήμου Αιγιαλείας» και «Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Δήμου Αιγιαλείας»
12.Την Πολιτική Ισότητας των Φύλλων.
Οι παραπάνω αρμοδιότητες θα ασκούνται σε συνεργασία με τους αντίστοιχους γεωγραφικούς Αντιδημάρχους στην περιοχή ευθύνης τους.
Επίσης εξουσιοδοτείται για την υπογραφή όλων των εγγράφων που εκδίδονται και είναι αρμοδιότητας των αντίστοιχων Τμημάτων του Δήμου Αιγιαλείας, εκτός των Δημοτικών Ενοτήτων που έχουν τοπικό Αντιδήμαρχο.
Παπαγιαννακόπουλος Περικλής-Αντιδήμαρχος Οικονομικών, αναλαμβάνει:
1. Την επίβλεψη και εποπτεία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
2. Την ευθύνη της βεβαίωσης και είσπραξης των εσόδων όλου του Δήμου Αιγιαλείας.
3. Την επίβλεψη και εποπτεία τμήματος Προμηθειών – Δημοπρασιών.
4. Την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση κωλύματος τόσο του κ. Δημάρχου όσο και των Αντιδημάρχων κ.κ. Βασιλείου Χριστόπουλου & Δημητρίου Φιλιππάτου.
Οι παραπάνω αρμοδιότητες θα ασκούνται σε συνεργασία με τους αντίστοιχους γεωγραφικούς Αντιδημάρχους στην περιοχή ευθύνης τους.
Επίσης εξουσιοδοτείται για την υπογραφή όλων των εγγράφων που εκδίδονται και είναι αρμοδιότητας των αντίστοιχων Τμημάτων του Δήμου Αιγιαλείας, εκτός των Δημοτικών Ενοτήτων που έχουν τοπικό Αντιδήμαρχο.
Ο εν λόγω Αντιδήμαρχος ορίζεται Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής.
Χριστόπουλος Γ. Βασίλειος-Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας, Προγραμματισμού, Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας, αναλαμβάνει:
1. Την επίβλεψη και εποπτεία της λειτουργίας των υπηρεσιών της διεύθυνσης Πολεοδομίας, Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Εφαρμογών.
2. Την μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.
3. Την ευθύνη προγραμματισμού όλων των έργων του Δήμου.
4. Την εκπροσώπηση του Δήμου Αιγιαλείας στο Φορέα Διαχείρισης Χελμού – Βουραικού.
5. Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.
6. Την αποκλειστική διαχείριση όλων των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στο πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
Την προώθηση και τον συντονισμό υλοποίησης προγραμμάτων που σχετίζονται με την επιχειρηματικότητα.
7. Την κατάρτιση Στρατηγικού μακρόπνοου σχεδιασμού και Ετήσιου Προγράμματος δράσης και Τεχνικού Προγράμματος.
8. Την δημιουργία ηλεκτρονικών υπηρεσιών-εξυπηρέτησης του δήμου για τους πολίτες. Τον προγραμματισμό σεμιναρίων ή επιμορφωτικών ημερίδων σε συνεργασία με το ΕΚΔΔΑ, ΕΕΤΑ ή άλλους φορείς για τους υπαλλήλους του Δήμου.
9. Την Διοίκηση – Εποπτεία – Συντονισμό του Τμήματος Προγραμματισμού, οργάνωσης, τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Θέματα διαφάνειας, στρατηγικής και προμήθειας και μελετών ΤΠΕ και διαχείρισης εξοπλισμού ΤΠΕ. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
10. Την προστασία των ακτών από τη διάβρωση από τα θαλάσσια ύδατα, καθώς και την εκπόνηση μελετών και παρακολούθηση των έργων για την αποκατάστασή τους.
11. Την παρακολούθηση του Προγράμματος Καθαρές Ακτές – Καθαρές Θάλασσες του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και την ναυαγοσωστική κάλυψη των ακτών.
12. Την εποπτεία του γραφείου αγροτικής ανάπτυξης, καθώς και την διαχείριση βοσκοτόπων και κτηνοτροφίας.
13. Την ανάπτυξη και δημιουργία & διαχείριση κατασκηνώσεων.
14. Την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση κωλύματος του κ. Δημάρχου.
15. Την εποπτεία για την προέγκριση και έκδοση αδειών ίδρυσης και εγκατάστασης καταστημάτων – επιχειρήσεων και λοιπών δραστηριοτήτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, επιβολή και εφαρμογή κυρώσεων για παραβάσεις, για την έκδοση αδειών λειτουργίας και παράτασης ωραρίου Μουσικών Οργάνων, την έκδοση αδειών Θεάτρων- Κινηματογράφων, INTERNET, κλπ. αδειών καταστημάτων & επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
16. Την κοινωνική Μέριμνα, την Κοινωνική Προστασία και την επιχορήγηση Ν.Π.Δ.Δ., πολιτιστικών – αθλητικών συλλόγων, καθώς και την στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
17. Την προστασία και Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας. Οι παραπάνω αρμοδιότητες θα ασκούνται σε συνεργασία με τους αντίστοιχους γεωγραφικούς Αντιδημάρχους στην περιοχή ευθύνης τους.
Επίσης εξουσιοδοτείται για την υπογραφή όλων των εγγράφων που εκδίδονται και είναι αρμοδιότητας των αντίστοιχων Τμημάτων του Δήμου Αιγιαλείας, εκτός των Δημοτικών Ενοτήτων που έχουν τοπικό Αντιδήμαρχο.
Ο εν λόγω Αντιδήμαρχος ορίζεται Πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Γιοβάς Γεώργιος-Αντιδήμαρχος Ανατολικής Αιγιάλειας, αναλαμβάνει:
1. Τα τεχνικά θέματα και την παρακολούθηση των εν εξελίξει έργων στις Δημοτικές Ενότητες Αιγείρας – Ακράτας – Διακοπτού.
2. Τις Δημοτικές υπηρεσίες δημοτικών ενοτήτων Αιγείρας – Ακράτας – Διακοπτού.
3. Τον έλεγχο των Κ.Ε.Π. Αιγείρας – Ακράτας – Διακοπτού.
4. Τα θέματα καθαριότητας των δημοτικών ενοτήτων Αιγείρας – Ακράτας – Διακοπτού και την αποκομιδή αδρανών υλικών από αυτές.
5. Τα θέματα – Άρδευσης των δημοτικών ενοτήτων Αιγείρας – Ακράτας – Διακοπτού.
6. Τα θέματα πολιτισμού, παιδείας, κοινωνικής πολιτικής των δημοτικών ενοτήτων Αιγείρας – Ακράτας – Διακοπτού.
7. Την λειτουργία των Δημοτικών & Τοπικών Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων Αιγείρας – Ακράτας –Διακοπτού σε συνεργασία με τους Προέδρους – Εκπροσώπους αυτών.
Οι παραπάνω αρμοδιότητες θα ασκούνται στην περιοχή ευθύνης και σε συνεργασία με τους αντίστοιχους θεματικούς Αντιδημάρχους.
Επίσης εξουσιοδοτείται για την υπογραφή όλων των εγγράφων που εκδίδονται και είναι αρμοδιότητάς του, καθώς και για την επικύρωση εγγράφων.
Μιχάλης Κυριακόπουλος-Αντιδήμαρχος Δυτικής Αιγιάλειας, αναλαμβάνει:
1. Τα τεχνικά θέματα και την παρακολούθηση των εν εξελίξει έργων στις Δημοτικές Ενότητες Συμπολιτείας και Ερινεού.
2. Τις Δημοτικές υπηρεσίες δημοτικών ενοτήτων Συμπολιτείας – Ερινεού.
3.Τον έλεγχο των Κ.Ε.Π. Συμπολιτείας – Ερινεού.
4. Τα θέματα καθαριότητας των δημοτικών ενοτήτων Συμπολιτείας – Ερινεού και την αποκομιδή αδρανών υλικών από αυτές.
5.Τα θέματα Άρδευσης των δημοτικών ενοτήτων Συμπολιτείας – Ερινεού.
6. Τα θέματα πολιτισμού, παιδείας, κοινωνικής πολιτικής των δημοτικών ενοτήτων Συμπολιτείας – Ερινεού.
7. Την λειτουργία των Δημοτικών & Τοπικών Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων Συμπολιτείας – Ερινεού σε συνεργασία με τους Προέδρους- Εκπροσώπους αυτών.
Οι παραπάνω αρμοδιότητες θα ασκούνται στην περιοχή ευθύνης και σε συνεργασία με τους αντίστοιχους θεματικούς Αντιδημάρχους.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των ανωτέρω Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο κ. Δήμαρχος.