12.3 C
Aigio
Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου, 2025
HomeΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣΑιγιάλειαΑθωωτική ήταν η απόφαση για τον Mητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο

Αθωωτική ήταν η απόφαση για τον Mητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο

Αθωωτική ήταν η απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αιγίου για τον μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ.Αμβρόσιο, ο οποίος κατηγορείτο για παράβαση μίας σειράς άρθρων που ποινικού κώδικα, έπειτα από μήνυση που είχε υποβληθεί εναντίον του. Για σύνταξη και ανάρτηση κειμένου μίσους και προτροπής βία σε βάρος των ομοφυλόφιλων στο προσωπικό του ιστολόγιο.
athoos-amvrosios

Να θυμίσουμε ότι τον Δεκέμβρη του 2015 ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος έγραψε ένα άρθρο στο προσωπικό του ιστολόγιο.

«Ε, λοιπόν αυτούς τους ξεφτιλισμένους, φτύστε τους! Αποδοκιμάστε τους! Είναι εκτρώματα της φύσεως! Ψυχικά και πνευματικά πάσχουν! Είναι άτομα με διανοητική διαταραχή! Δυστυχώς αυτοί είναι τρις-χειρότεροι και πολύ πιο επικίνδυνοι από κάποιους, που ζουν στα τρελλοκομεία!»

Η ακροαματική διαδικασία ήταν πολύωρη, ξεκίνησε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι για να ολοκληρωθεί (με λίγα λεπτά διακοπής) στις 9 παρά 20 το βράδυ, μετά την απολογία του Μητροπολίτη η πρόεδρος ζήτησε διακοπή για λίγα λεπτά.

Όταν επέστρεψαν στην αίθουσα. Η εισαγγελέας πρότεινε την απαλλαγή του κ.κ. Αμβροσίου.  Ύστερα αγόρευσαν οι δικηγόροι των δυο πλευρών και μετά την αγόρευση η πρόεδρος ανακοίνωσε την απόφαση του δικαστηρίου όπου αθώωσε τον μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο

[the_ad id=”46371″]

Απόσπασμα από την απολογία του κ. Αμβροσίου

Αμβροσιος: όντας 40 χρόνια εδώ, είμαι 80 ετών κάθομαι για 5-6 ώρες στο σκαμνί όχι γιατί έκανα κάποιο έγκλημα η ότι είμαι ανήθικος η παραβίασα καποοο νόμο η ότι ασχολήθηκα με ναρκωτικά αλλά επειδή θέλησα να υπερασπιστώ το νόμο του θεού. Για έναν επίσκοπο πάνω από όλα είναι ο νόμος του θεού. Τώρα που τελειώνω την αρχιερατική θητεία μου τη κλείνω με ένα στεφάνι δόξας οποίας και να είναι η απόφαση του δικαστηρίου. Θέλω να εκφράσω τη βαθιά μου ευγνωμοσύνη σε όλους τους παράγοντες επειδή εξαιτίας μου ταλαιπωρείστε ώρες ολόκληρες, δε φταίω αλλά σας ζήτω συγγνώμη.

Δεν ασχολούμαι με την πολιτική ούτε ανήκω σε κόμμα. Οποίος και να είναι πολιτικός, και σέβεται τον θεό, τους αγαπώ και τους εκτιμώ. Οποίος τον μάχεται είμαι απέναντι του. Το τελευταίο μου αγώνισμα ήταν για το θέμα των θρησκευτικών που καταργήθηκαν από τη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Η ιερά σύνοδος πρόδωσε την εκκλησία στο θέμα αυτό, εγώ στη σύνοδο του 2017 το καλοκαίρι δε πήγα για να μη γίνω προδότης της ορθοδοξίας. Θα βγάλω βιβλίο Αγία μου ορθοδοξία σε προδώσαμε. Το Πρόβλημα μου είναι με τη πολιτική και εκκλησιαστικής ηγεσία αλλά και την ηθική όπως διαμορφώνεται στον κοινωνικό μας περίγυρο.

Ο σιατιστης είναι στην ιεραρχία πολύ πιο χαμηλά από εμένα, έπρεπε να τη σεβαστεί. Μπήκαν νεότεροι σην ιεραρχία που δε τη σέβονται, τους αντιμάχομαι. Τώρα έχω αντιδικία με μητροπολίτη που έγραψε για τους ομοφιλοφυλους ότι είναι δημιουργήματα του θεού και τους πρέπει τιμή και σεβασμός. Δεν είναι δημιουργήματα του θεού γιατί είναι ανώμαλοι, δεν έφτιαξε τρίτο γένος άντρας γυναίκα για μα συμπληρώνει ο ένας τον άλλο. Άντρας και γυναίκα το ζευγάρι έχει το νόημα του ανθρώπου. Ο θεός δεν δημιούργησε τους ανώμαλους. Σεβασμός ωφειλευαι στον οποιοδήποτε, στο μεγαλύτερο εγκληματία του κόσμου όχι τιμή όμως. Το να λέει αρχιερέας τους έχω τιμή είναι αλλοίωση της πίστης. Έχω ανοιχτή αντιδικία μαζί του. Του απευθύνω ανοιχτή επιστολή. Είναι άνθρωποι συνανθρωπιοι αλλά όχι παιδιά του θεού, όπως τα κακομαθημένα όπως τα παιδιά του ασώτου. Τα δεχόμαστε μόνο αν αλλάξουν συμπεριφερό, δεν είναι δημιουργήματα του θεού έπλασε τον άνδρα την γυναίκα, όλους αυτούς ο θεός του συναίνεται έριξε φωτιά και τους κατεκαψε, Σόδομα και Γόμορρα.

[the_ad id=”46274″]

Έχω πρόβλημα λοιπόν με τους παράγοντες τους εκκλησιαστικούς πρέπει να παράδοση αμετάβλητο αυτό που παρέδωσα. Αγαπώ το ψεύτη, το ψέμα το καταδικάζω. Ο Χριστός έδωσε νόμο, αυτό εκείνο το άλλο είναι αμαρτία και θα κριθούμε τη μέρα της κρίσεως. Ο αρχιερέας εις τυπον και τοπον Χριστού.

Πρέπει να βάζει το νόμο του θεού πάνω από τη ζωή του ο ιερέας. Ο νόμος που έκανε η πολιτεία για την αναγνώριση των γκει παραβιάζει τον νόμο του θεού. Εγώ με ότι γράφω απευθύνομαι στα μέλη της εκκλησίας. Αυτοί που είναι εκτός ας πάνε να βγάλουν τα μάτια τους. Είπε ένας, εγώ το Πάσχα είμαι έξω στην εκκλησία. Ε αφού είσαι απέξω δε σε ενδιαφέρει τι θα πω, εσείς που φύγατε βρέστε τα με τον διάολο, Άι χαθείτε από κει.

Σήμερα αντιμετωπίζω: αν ήμουν γιατρός και έγραφα για την συφιλιδα και έλεγα μην τον ακουμπάτε μην τον ασπάζεστε κινδυνεύετε. Θα με δικάζετε για αυτά τα πράγματα;;; Είμαι πνευματικός γιατρός και είπα αυτοί οι άνθρωποι δεν αξίζουν ανάμεσα μας. Η αντιδικία μου είναι με την πολιτεία, η οποία θεσπίζει νόμους οι οποίοι αντιστρατεύονται τον νόμο του θεού. Η κυρία συνήγορος στο επίμαχο άρθρο αγνοεί ηθελημενα τα εξής λόγια : δε κρίνουμε τους ανθρώπους στις πράξεις αλλά, η γενική αυτή αρχή κατά τη γνώμη μας δε μπορεί να έχει σχέση για τα πολιτικά πρόσωπα. Εδώ αντιθέτως νομιμοποιουμαστε και μπορούμε να κρίνουμε τις πράξεις τους και τα πολιτικά πρόσωπα τα οποία εκλέγονται από τον λαό. Ο πόνος μου εκεί είναι τα αλλά όλα είναι συμπλήρωμα. Αν μιλήσω για τη γρίπη, για μια αρρώστια μοιραίως αυτοί που πάσχουν θα ακούσουν με ενδιαφέρον είτε θα με κατακρίνουν. Το θέμα μου εδώ είναι η ομοφυλοφιλια αγγίζει έμμεσα τους ίδιους. Εδώ ισχύει το ο έχων μύγα μυγιαζεται. Εγώ δε προσεβαλαβα κανέναν. Το φτύσετε τους το είπα συμβολικά, περιφρονείστε τους.

Αμα πω φτου σου στη συνηγορο είσαι κούκλα δεν εννοώ ότι τη φτύνω.

Ένας από τους μάρτυρες έχει το ακαταλόγιστο είπε τις γυναίκες πωλητριες, αν είναι αγράμματος ας πάει να διαβάσει και να καταλαμβάνει τι λέω, πωλήτρια ντροπής πράγματα (εννοώντας ο/η πολίτης).

-Διαβάζει ένα απόσπασμα από τις διδαχές για τη γυναίκα η οποία είναι γυναίκα λόγω του άντρα. – αν το ψάξουμε πιο βαθιά το πράγμα θα δούμε ότι η γλώσσα της κοινής διαθήκης πολύ σκληρή, πιο παλιά ακόμη πιο σκληρή. Σε βιβλίο της παλαιάς διαθήκης έλεγε ότι αν ο άντρας πάει με τη γυναίκα θα θανατώνεται.

[the_ad id=”46274″]

Διάβασε τον Απόστολο παυλο για τις πόρνες τους κλέφτες κλπ.

Συνεπως, όταν μιλάω για το έγκλημα της ομοφιλοφυλιας μιλάω για την πράξη, όσοι θίγονται αναστατώνονται, να τα βάλουν με τους ανθρώπους. Υπ αυτή την έννοια αισθάνομαι ευγνωμοσύνη προς τους ανθρώπους που με κατήγγειλαν γιατί χωρίς να το καταλάβουν συμβάλουν να μιλήσει όλο η κοινωνία για το πάθος της ασέλγειας και να προβληματισμούν για το ορθό και το μη ορθό. Και υπήρχαν κληρικοί που έδωσαν και τιμή, οι τοιούτοι.

Όλοι οι παραβάτες του ηθικού νόμου ένοχοι στον παντοκράτορα. Κάνει νόμο η πολιτεία που οδηγεί στην ανηθικότητα, την ασέλγεια τη ντροπή, και αυτοί που έχουν αυτή τη συνήθεια είναι προκλητικοί, από τότε που είναι προκλητικοί δε θα κάτσω με σταυρωμένα χέρια. ;;;;Πασαλος πασαλο εκρουετο;;;

 

[the_ad id=”46704″]

 

[the_ad id=”48922″]

 

Most Popular