Εντός των ημερών αναμένονται οι υπογραφές για την εργολαβία «σκούπα» Κιάτο-Ροδοδάφνη συνολικού κόστους 273 εκ. ευρώ καθώς ολοκληρώθηκε πλήρως η διαγωνιστική διαδικασία αλλά και οι δικαστικές διαμάχες που ακολούθησαν.Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά τις προηγούμενες ημέρες απορρίφθηκε όπως αναμενόταν από το ΣτΕ ακόμα μία προσφυγή της Κοινοπραξίας ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ- J&P ΑΒΑΞ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ και η ΕΡΓΟΣΕ κάλεσε την οριστικά ανάδοχο εταιρεία ΜΕΤΚΑ-THALES-ΞΑΝΘΑΚΗΣ που πήρε το έργο με έκπτωση 17% να προσκομίσει τις απαραίτητες εγγυητικές επιστολές και όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει το έργο που θα φέρει οριστικά το σύγχρονο τρένο μέχρι την Αχαΐα.
Το έργο αυτό περιλαμβάνει ότι εργασίες έμειναν ως υπόλοιπο από προηγούμενες διαλυμένες εργολαβίες στο τμήμα αυτό και ο χρόνος αποπεράτωσης των έργων είναι 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αν όλα πάνε καλά τον Αύγουστο του 2016 τα έργα θα ολοκληρωθούν και το τμήμα από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη θα διαθέτει διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, νέους σταθμούς και στάσεις με πρόσβαση και για άτομα με μειωμένες κινητικές ικανότητες.
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΟ-ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ
Την ίδια ώρα εκτελούνται έργα τόσο στην εργολαβία Διακοπτό-Ροδοδάφνη που ολοκληρώνεται τους επόμενους μήνες. Συγκεκριμένα το έργο, φέρεται πως πήρε μία απαραίτητη 6μηνη παράταση των εργασιών μέχρι και τις 31 Ιανουαρίου 2015 καθώς το σύνηθες ζήτημα των… απαλλοτριώσεων δημιούργησε μικρές χρονοτριβές.
ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ-ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΣ
Το επίσης μεγάλο έργο των 315εκ.υερώ που έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο πάει επίσης πολύ καλά και ειδικά στο μέτωπο της σήραγγας Παναγοπούλας, η διάνοιξη συνεχίζεται και πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς. Εδώ, το χρονοδιάγραμμα μιλά για ολοκλήρωση το καλοκαίρι του 2016.
Με την ολοκλήρωση όλων των παραπάνω έργων το σιδηροδρομικό τμήμα από το Κιάτο μέχρι τον Ψαθόπυργο (μόλις λίγα χιλιόμετρα πριν την πόλη της Πάτρας) θα διανύεται σε λιγότερο από μία ώρα με σύγχρονα τρένα ενώ η ηλεκτροκίνηση που περιλαμβάνεται σε επόμενη δημοπράτηση πιθανόν να λειτουργήσει μέσα στο 2017.