15.1 C
Aigio
Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου, 2025
HomeΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣΑιγιάλειαΣύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιάλειας: Είναι ανάγκη να αντιμετωπιστεί η Εκπαίδευση με...

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιάλειας: Είναι ανάγκη να αντιμετωπιστεί η Εκπαίδευση με σοβαρότητα και με σχέδιο

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Θεμα 1ο: Ανάγκες εξοπλισμού μαθητών και ο ρόλος του εκπαιδευτικού

Μπροστά στις δύσκολες συνθήκες που βιώνει η ανθρωπότητα γενικά, και τη μεγάλη ανατροπή στην καθημερινότητά μας οι εκπαιδευτικοί με αίσθημα ευθύνης, συνειδητά, στηρίζουμε, καταθέτουμε καθημερινά ,και με ατελείωτες ώρες αυτοεπιμόρφωσης και τηλεδιασκέψεων, τον καλύτερο εαυτό μας, στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας, συνεργαζόμαστε άψογα με τους γονείς και υλοποιούμε από απόσταση εκπαιδευτικά προγράμματα.

Οι δάσκαλοι του Δημόσιου Ελληνικού σχολείου,ενός σχολείου που στέκεται όρθιο εν πολλοίς από το φιλότιμο και το πάθος του κάθε εκπαιδευτικού, καλούνται να ξεπεράσουν τις ανυπέρβλητες δυσκολίες μιας ψηφιακής εκπαιδευτικής πραγματικότητας για την οποία ουδέποτε επιμορφώθηκαν στο μεγαλύτερο ποσοστό τους,έχουν να αντιμετωπίζουν πικρόχολα σχόλια εμπαθών δημοσιογράφων και προκλητικές διαδικτυακές αναρτήσεις.Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε ότι οι δάσκαλοι αγωνιούμε και αγωνιζόμαστε για τους μαθητές μας καταβάλλοντας άοκνες προσπάθειες.

Δεν επιθυμούμε όλη αυτή την κατάσταση και προσπαθούμε μέσα σε ένα μήνα να μάθουμε και να εφαρμόσουμε, όσα ποτέ δεν παρουσιάστηκαν από το Υπουργείο ως ανάγκη, την ίδια στιγμή που μας λείπει η διαπροσωπική σχέση με τους μαθητές μας, η αλληλεπίδραση, το χαμόγελό τους και η ανατροφοδότηση της σχέσης μας μαζί τους, δηλαδή η ουσία και το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Έχουμε την ανάγκη ως Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε.Αιγιάλειας να συγχαρούμε τους συναδέλφους μας όλων των ειδικοτήτων, για τον τιτάνιο αγώνα τους να δημιουργήσουν και να εμπλουτίσουν ψηφιακές τάξεις, με το ΠΣΔ να σέρνεται, αφού οι χρηματοδοτήσεις χρόνων, χρησιμοποιήθηκαν οπουδήποτε αλλού κι όχι για την Εκπαίδευση.

Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό η Διοίκηση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων παρουσιάζεται αμήχανη, ανακριβής και πολλές φορές διχαστική. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία είναι προαιρετική για κάποιο χρονικό διάστημα των διακοπών του Πάσχα, αλλά όσοι εκπαιδευτικοί θέλουν μπορούν να τη συνεχίσουν.Ανακοινώσεις που μπερδεύουν και διαχωρίζουν τους συναδέλφους σε κατηγορίες. Είναι η ώρα το Υπουργείο να χαράξει ξεκάθαρη και υπεύθυνη ρότα με συγκεκριμένες και σαφείς θέσεις.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας καλείται να μαζέψει τα λάθη και τις αστοχίες του Υπουργείου, ζητώντας μέσα σ’ένα διήμερο τους Διευθυντές και Προϊστάμενους των να καταγράψουν τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών που φοιτούν στο σχολείο τους για ψηφιακή υποστήριξη με τη διαβεβαίωση από την κυρία Υπουργό, ότι 66 εκ.ευρώ θα διατεθούν για τη χορήγηση laptop και στη συνέχεια αργά το μεσημέρι της Πέμπτης 9 Απριλίου και με χρονικό όριο τριών και μόνο ωρών, ανατρέπει το σκηνικό και ανακοινώνει τη χορήγηση ενός laptop/tabletανά./..50 μαθητές!!!!

Είναι ανάγκη να αντιμετωπιστεί η Εκπαίδευση με σοβαρότητα και με σχέδιο και όχι με πρόχειρες εκτιμήσεις και με τρόπο που να διευρύνει τη διαφοροποίηση και την περιθωριοποίηση κάποιων μαθητών. Η χορήγηση εξοπλισμού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι επιβεβλημένη για τους μαθητές που δεν έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης. Το αγαθό της μόρφωσης είναι θεσμικά κατοχυρωμένο, καθολικό και με ύψιστο σκοπό την εξάλειψη των ανισοτήτων.

Ο χρόνος που χάνεται είναι πολύτιμος και είναι πρώτης σημασίας να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για τη δυνατότητα όλων των παιδιών ανεξαιρέτως να έχουν τουλάχιστον την εξ αποστάσεως επικοινωνία και εκπαίδευση που τους αξίζει. Κι ενώ αυτό συζητείται να γίνει με κάθε τρόπο σε τοπικό επίπεδο, τονίζουμε ότι είναι υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας και μόνο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που ανακοινώθηκε.

Μέσα από την Εκπαίδευση διαμορφώνεται το αύριο των παιδιών μας και της χώρας μας. Είναι καιρός λοιπόν να στηριχθεί, να ενισχυθεί και να αναγνωριστεί η μεγάλη σημασία της και ο δάσκαλος να αισθανθεί σημαντικός και άξιος σεβασμού κι όχι μόνο αποδέκτης δικαιολογημένων παραπόνων γονέων και μαθητών, που θέλουν να συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση αλλά αδυνατούν να προμηθευτούν εξοπλισμό, και πειραματόζωο στις ανιχνεύσεις του εκάστοτε Υπουργού.

ΘΕΜΑ 2ο: Ενημέρωση πεδίου my school για τους μεταφερόμενους μαθητές

Πρόσφατα απεστάλη από το Τμήμα myschool σημείωμα το οποίο υποδεικνύει στους Διευθυντές και Προϊστάμενους σχολικών μονάδων της Αχαΐας την ενημέρωση πεδίων στην εφαρμογή για τις μεταφορές μαθητών. Δεδομένου ότι έχει γίνει λεπτομερής καταχώρηση στον ιστότοπο studentransport τον Ιανουάριο του 2020, θεωρούμε ότι μία εκ νέου καταχώρηση στο myschoolείναι εκ του περισσού. Μετά από μία πρώτη επικοινωνία με τον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ζητούμε την απαλλαγή των σχολικών μονάδων της περιοχής μας από την υποχρέωση αυτή.

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιάλειας

 

Most Popular