HomeΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣΟ Πανιώνιος κατέκτησε το τρόπαιο στη Ναύπακτο – Το 8ο Διεθνές Τουρνουά...

Ο Πανιώνιος κατέκτησε το τρόπαιο στη Ναύπακτο – Το 8ο Διεθνές Τουρνουά Βόλεϊ Κορασίδων ολοκληρώθηκε με θέαμα και συγκινήσεις

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
26 Ιουνίου 2026
Η ομάδα της Νέας Σμύρνης επικράτησε της διοργανώτριας Ομόνοιας Ναυπάκτου στον μεγάλο τελικό. Η Σμαράγδα Παπαδάκη αναδείχθηκε πολυτιμότερη παίκτρια του τουρνουά.

Οκτώ ομάδες, τρεις ημέρες γεμάτες βόλεϊ – Η αυλαία έπεσε με νικητή τον Πανιώνιο

Ο μεγάλος τελικός

Ο Πανιώνιος Γ.Σ.Σ. αναδείχθηκε πρωταθλητής στο 8ο Διεθνές Τουρνουά Βόλεϊ Κορασίδων που φιλοξενήθηκε στη Ναύπακτο από τις 22 έως τις 25 Ιουνίου. Στον μεγάλο τελικό, η ομάδα της Νέας Σμύρνης επικράτησε της διοργανώτριας Ομόνοιας Ναυπάκτου με 3-1 σετ, κατακτώντας το τρόπαιο και αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις για την ποιότητα του παιχνιδιού της.

Ο τελικός ήταν συναρπαστικός. Η Ομόνοια προέβαλε σθεναρή αντίσταση, ωστόσο η εμπειρία και η ψυχραιμία των Νεοσμυρνιωτών αποδείχθηκαν καθοριστικές. Οι αθλήτριες του Πανιωνίου έδειξαν χαρακτήρα και κατάφεραν να κάμψουν την αντίσταση της γηπεδούχου ομάδας, που έδωσε τον καλύτερό της εαυτό μπροστά στο κοινό της.

«Ο Πανιώνιος ξεπέρασε όλα τα εμπόδια και δικαίως ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου»

Οι υπόλοιποι τελικοί

Στον μικρό τελικό, το Volero Pale από τη Σερβική Δημοκρατία της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης επικράτησε του Ακρίτα Καλαμάτας και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο. Η ομάδα από το εξωτερικό έδειξε τη δυναμική της καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, φτάνοντας δικαιωματικά στο βάθρο.

Την πέμπτη θέση κατέλαβε ο Μίλωνας Γιαννιτσών, που επικράτησε του Ερμή Πάτρας σε έναν απαιτητικό αγώνα. Στον τελικό της έβδομης θέσης, η Ε.Α. Πατρών νίκησε το Παλαιό Φάληρο, κλείνοντας με θετικό πρόσημο τη συμμετοχή της στο τουρνουά. Και οι οκτώ ομάδες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, προσφέροντας θέαμα και δυνατές συγκινήσεις.

Οι νικήτριες ομάδες του τουρνουά:

  • 1η θέση: Πανιώνιος Γ.Σ.Σ. – Χρυσό μετάλλιο
  • 2η θέση: Ομόνοια Ναυπάκτου – Αργυρό μετάλλιο
  • 3η θέση: Volero Pale – Χάλκινο μετάλλιο
  • 4η θέση: Ακρίτας Καλαμάτας
  • 5η θέση: Μίλωνας Γιαννιτσών

Η τελετή λήξης και ο MVP

Μετά το πέρας των αγώνων, ακολούθησε η τελετή απονομών στο Εθνικό Παπαχαραλάμπειο Στάδιο. Τις απονομές τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού κ. Αντωνόπουλος, ο πρόεδρος της επιτροπής διοίκησης του σταδίου κ. Παΐσιος, ο πρόεδρος της ΕΣΠΕΠ κ. Κανελλόπουλος και ο πρόεδρος της Ομόνοιας Ναυπάκτου κ. Σχοινάς.

Η μεγαλύτερη διάκριση της βραδιάς πήγε στην αθλήτρια του Πανιωνίου, Σμαράγδα Παπαδάκη, η οποία αναδείχθηκε πολυτιμότερη παίκτρια του τουρνουά (MVP). Το τουρνουά διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και με την πολύτιμη στήριξη των χορηγών, που συνέβαλαν στην άρτια διεξαγωγή του.

Οι ευχαριστίες και το ραντεβού για την επόμενη χρονιά

Η διοργάνωση στέφθηκε με επιτυχία χάρη στη συνεργασία της Ομόνοιας Ναυπάκτου με τον Δήμο Ναυπακτίας και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν τους χορηγούς, το προσωπικό του Παπαχαραλαμπείου Σταδίου, τον Σύνδεσμο Διαιτητών Πετοσφαίρισης Πελοποννήσου και το παράρτημα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για την υγειονομική κάλυψη.

Η αυλαία του 8ου τουρνουά έπεσε με μια γιορτή εντός του γηπέδου, όπου αθλήτριες και επικεφαλής των ομάδων έδωσαν ραντεβού για την επόμενη διοργάνωση. Η Ναύπακτος απέδειξε για ακόμη μια χρονιά ότι αποτελεί ιδανικό προορισμό για το αναπτυξιακό βόλεϊ, με τη διοργάνωση να μεγαλώνει και να γίνεται όλο και πιο θεσμός.

«Αθλητές και επικεφαλής των ομάδων έδωσαν υπόσχεση για νέο αντάμωμα στα επόμενα τουρνουά στην πόλη της Ναυπάκτου»

Most Popular